Godmorgon

Jag fick tvinga mig själv att gå upp sängen idag vid halv nio. Hade väldigt gärna legat kvar under täcket och sovit vidare i ett par timmar till. Men, jag gick upp. Och nu har jag duschat, ätit frukost och gjort mig iordning. Det är en stund tills jag måste cykla.

Det känns som att jag fått för lite sömn i natt. Jag bara gäspar och gäspar. Jag längtar till ikväll. Då ska jag bara ta det lugnt. Imorgon är jag ledig så då kan jag sova lite mer. Men måste upp ganska tidigt så jag hinner klart mitt religionsarbete.

Jag var på massage för några veckor sedan, och bara för att jag inte duschade av mig massageoljan direkt efteråt sitter den lukten numera i mina jeans. Dem har blivit tvättade två gånger sen dess och hängt ute, ändå luktar dem. Dem luktar inte illa, dem bara luktar. Lite irriterande, speciellt sen det är ett par av mina favorit jeans. Och det märkliga är att tröjan jag hade den dagen inte luktar någonting, det är bara jeansen. Ingen som har tips på hur man får bort lukten? Antagligen inte. Skulle kanske gå bort om man tvättar dem i 60 grader, men risken finns att de krymper då. Och den risken är jag inte beredd att ta.

Nu ska jag leta upp någon passande tröja att ha idag, sen är det snart dags att cykla.




Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Tack , det är ju så underbart med shopping vissa dagar då man behöver piggas upp om man inte tar & bakar istället vill säga hihi ;)!



Hoppas du har en riktigt härlig Lill-Lördag :)!!

2009-04-22 @ 12:40:09
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

sv>> Aha, inte kul o praktisera där?

2009-04-22 @ 18:01:12
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0