Måndag den 20 april

I dag var det skola som gällde igen. Som tur väl är började jag inte så tidigt, och dagen har gått fort. Började med att gå på en föreläsning om att driva ett eget företag. Det var ganska intressant, men tiden gick lite för sakta. Tanken på att driva ett företag är lite lockande, men inget jag direkt drömmer om.

Efter det så cyklade jag till stan för att träffa Martina. Vi åt glass på torget i solen, och sen gick vi runt i lite affärer. Det var varmt och skönt att sitta ute idag. Och gott med glass. Jag åt kulglass i strut, i smakerna mörk choklad och blåbär. Den mörka chokladen var så god. Tyvärr så hade jag en, egentligen två, lektioner att gå på. Så vid två cyklade jag tillbaka till stan för att gå på min mattelektion. Jag är ingen mattemänniska och jag är väldigt glad för att lektionen gick fort.

Nu är jag hemma, har kollat lite på tv och ätit. Tanken är att jag ska plugga nu. Jag skulle tydligen inte redovisa mitt projektarbete imorgon, så det slipper jag förberedda. Däremot så har jag ett religions arbete som jag måste börja på. Det går säkert bra när jag lyckas koncentrera mig. Men det är så extremt lätt att bli distraherad vid datorn. Och så har jag ett redovisningsarbete om fobier som jag ska skriva också. Ge mig energi och motivation till att plugga!

Kommentarer
Postat av: estetmina.blogg.se

Tack det samma <3 :D



Vad skönt för dig att slippa krångla med redovisningen imorgon!



(och jag håller med dig. Chokladglass är mumma!)

2009-04-20 @ 19:11:33
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hej! Ja sitta i solen är helt underbart:)

Va roligt att du läser min blogg:) Tack så mycket..

kram

2009-04-20 @ 21:05:15
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0