Onsdag den 29 april

Det gick ganska bra att komma upp i morse vid halv sex. När väckerklockan ringde så ville jag bara ligga kvar, men jag tvingade mig att gå upp. Efter att ha ätit lite flingor så piggnade jag till, och en stund senare cyklade jag till praktiken.

Det gick bra på praktiken idag, och tiden gick snabbt. I morse när jag cyklade var det ganska kallt ute, men när jag gick ut från hotellet var det jättevarmt. Det var sommarvärme. Så jag var ganska varm i mina svarta jeans och min skinnjacka. Men det var riktigt härligt med värmen och solen. Så vid halv två var jag i stan och mötte Hanna för att äta lunch. Vi åt lunch på en uteservering, sen åt vi glass i solen. Då fick vi lite sällskap av två andra filuren, trevligt.

Gick även en runda i lite affärer när vi var i stan. Jag vill köpa massa sommarkläder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Ja, jag fattar inte att det ska vara så otroligt svårt. :P

Men är stolt att jag lyckats jobba idag i värem utan att ta en glass. :) (jobbar på ett gatukök med MASSA glass i alla dess former.) :P



Solen var riktigt underbra idag och det ska tydligen vara såhär i flera dagar nu. :)

2009-04-29 @ 23:54:58
Postat av: malin-heléna

Attans, glömde skriva vem det var ifrån. Jag som skrev kommentaren ovan alltså. hihi. :)

2009-04-29 @ 23:55:37
URL: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0