Onsdag

Min huvudvärk håller i sig, tyvärr. Så snart ska jag ta ytterligare en alvedon och gå och lägga mig. Ska ligga och titta lite på tv, sen försöka sova. Hoppas att jag känner mig piggare imorgon. Vill gå till praktiken imorgon, och på kvällen är det studentfest som jag ser fram emot. Enda problemet är vad jag ska ha på mig, jag har ingen aning. Det ska vara hawaiitema och det får mig bara att tänka på bikinis och korta kjolar, vilket jag anser är för kallt att ha på sig på kvällen i april. Så jag får försöka hitta något annat passande. Känner mig inte så kreativ vad gäller kläder idag. Hela dagen har jag gått runt i svarta mjukisbyxor och en grå hoodtröja. Och jag måste erkänna att det varit skönt. Det har egentligen varit en ganska bra dag, trots huvudvärken. Jag har fått lite gjort  och jag hoppas att jag samlat lite energi inför morgondagen. Om det känns jobbigt imorgon på praktiken får jag trösta mig med att klockan 15 så har jag påsklov! Det ska bli väldigt härligt. Har inte så mycket planerat, mer än att jag ska gå på Big Comedy. Och så vill jag hinna med att äta glass i solen och sitta på en uteservering och fika med trevligt sällskap.

Nu ska jag avsluta här och göra mig redo för sängen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

hata huvudvärk! =(

2009-04-08 @ 21:31:55
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0