Söndag kväll

Min helg har gått väldigt fort, lite för fort egentligen. Men helger har ju en tendens att göra det. Fredagen började med att jag var hos min bror David och grillade på eftermiddagen. Det var både trevligt och gått. Jag grillade vegetariska hamburgare. Är inte vegeterian, men dem är godare än vanliga hamburgare har jag upptäckt. Och det bästa med grillningen var nästan vädret, det blåste tyvärr lite för mycket men det var väldigt soligt och härligt.

På kvällen stack jag hem till pojkvännen. Vi hade inte träffats under veckan och jag ville verkligen finns där för honom så det kändes väldigt bra att träffa honom. När jag kom dit fick jag min favoritchoklad och ett påskägg fullt med naturgodis. Mums! Dagen efter började med lite frukost och sen vid ett åkte vi till Oscars moster för att äta påskmiddag med hans släkt. Det var trevligt. Under lördagen åkte vi en hel del bil och det var så härligt med sol, musik och solglasögon. Jag hade velat åka bil hela dagen, men det gjorde vi tyvärr inte.

Min söndag har precis som resten av helgen varit väldigt bra. Dagen började med nybakade frallor och apelsinjuice, sen gick vi till stan och åt glass i solen. Resten av dagen har jag och Oscar bara umgåtts. Och jag måste erkänna att det har varit väldigt härligt. Han gör mig lycklig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör mig också lycklig <3

2009-04-13 @ 19:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0