Studentfesten

I går var tanken att jag och martina skulle på studentfest. Jag såg verkligen framemot det och tyckte det skulle bli kul. Men kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig. När vi kom till studentfesten på Jekyll and Hyde var det knappt några människor där, så vi bestämde oss för att gå till Pc en stund och gå tillbaka lite senare. Det gjorde vi också, och stämningen på Jekyll var tyvärr inte mycket bättre då heller. Det kändes mest som en blandning av misslyckat högstadiedisco och pinsamma fulla människor. Jag hade knappt druckit någonting så jag var för nykter för den sortens fest. När man själv inte druckit så mycket, men alla andra har druckit desto mer, då blir det inte roligt. Man ser allt på ett annat sätt och tycker det är pinsamt. Har man själv druckit ser man inte det på samma sätt, för då är man själv mitt i allt.

Istället för att sitta på Jekyll och inte göra någonting alls så bestämde vi oss för att gå tillbaka till Pc. Till en början var det trevligt där, men sen blev det lite uttjatat. En del människor kan verka väldigt trevliga och intressanta i början, men efter någon timme i deras sällskap så är dem inte lika intressanta längre. Trots att kvällen inte alls blev som jag tänkt mig lyckades jag hålla humöret uppe och det positiva med kvällen är att jag och martina fick lite tid tillsammans. Och, att vi nu har ännu fler minnen från pc att diskutera .

Kommentarer
Postat av: Anonym

ännu fler spännande minnen <3

det va trevligt tt träffa dig iaf, även om festen sög :D

2009-04-10 @ 16:50:57
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

trist :(

2009-04-11 @ 13:28:52
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0