Tisdag den 14 april

Eftersom jag har påsklov denna veckan behövde jag inte passa någon tid i morse. Och det är så härligt. Det bästa med att vara ledig tycker jag är att man kan ta det lugnt på morgonen. Visst är det skönt att man kan sova hur länge man vill, men det bästa är ändå att man inte ska iväg direkt när man vaknat. Så i morse gick jag upp och åt frukost. Jag behövde inte slänga i mig maten utan kunde ta det lugnt. Och efter det tog jag en kopp te och satte mig vid datorn en stund. En bra start på dagen!

Jag hade egentligen ingen energi till att träna idag, men jag tvingade mig själv till att springa en runda. Och som vanligt känns det så bra när man har gjort det. Efter det, lite extra träning för benen och armhävningar+situps kan jag njuta av dagen med ett gott samvete. Jag känner mig mer nöjd med mig själv när jag tränat lite. Det behöver inte vara värsta 3 timmars passet, men något litet. Så resten av dagen ska jag bara göra härliga saker. I eftermiddag ska jag till stan en runda, sen har två vänners teater premiär ikväll så jag ska dit och titta. Deras teater brukar vara väldigt bra, så jag ser framemot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0