Tisdag den 21 april

Jag är trött och egentligen borde jag ligga i sängen istället för att sitta här.

Praktiken gick bra idag. Var lite ovant och kom inte riktigt in i det igen, men det gick bra. Det har varit mycket att göra så tiden har gått fort. Hoppas tiden går lika fort imorgon. Sen har jag ingen mer praktik denna veckan. Eftersom jag har ett arbete i religion som måste vara klart på fredag, som jag knappt börjat på, så måste jag ha tid till det. Så jag ska vara ledig på fredag och jobba en lördag istället. Det känns bra. Nu har jag mer tid till arbetet, och förhoppningsvis kan jag träffa Oscar under veckan också. Det känns som att jag behöver det.

Nu ska jag försöka dra mig mot sängen, men det känns som att jag kommer fastna vid datorn en stund till.



Bild på hotellet där jag praktiserar

Kommentarer
Postat av: estetmina.blogg.se

jag vet inte ens om jag hört låten men såg texten på din bdb och den meningen bara fastnade och jag har tänkt på den typ hela dan :D <3<3<3 Du och hotellet ;) hoppas du känner dig okej <3

2009-04-21 @ 22:18:36
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Oscar

Vi kan ju försöka på torsdag:)

2009-04-22 @ 15:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0