Tisdagen den 28 april

I dag känns allt lite bättre. Minnet av gårdagens möte finns kvar, men det känns inte lika jobbigt i dag. Jag antar att jag bara måste acceptera att han inte är en del av mitt liv längre, och inte kommer att bli det igen heller. Jag har försökt få ihop vår vänskap, jag har försökt lösa det. Jag har försökt få tillbaka honom i mitt liv, trots att jag egentligen borde strunta totalt i honom. Jag ville inte bara ge upp vår vänskap, men den är borta nu. Han har sitt liv, jag har mitt.

Min dag har varit bra annars. Började klockan åtta på praktiken i dag. Var lite segt att komma upp, men det gick bra. Var fullt upp tills klockan elva då jag var tvungen att gå, skulle redovisa mitt projektarbete i skolan. Äntligen är det helt klart! Redovisningen gick kanon, så nu ska jag bara hämta mitt betyg nästa vecka.

Eftersom jag hade redovisningen idag så slutade jag tidigt idag så i eftermiddag har jag bara legat framför tvn. Har kollat på halvdåliga serier och knaprat Ipren. Magont är inget vidare. Det tar ner mig totalt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

hej!

dagen började dåligt, men den är bra nu :D

har varit hemma hela dagen för att skriva och är snart klar :D

har gjort cupcakes till skolan imorgon :) lägger ut en bild en!



detsamma vännen = hoppas din dag har varit bra!



kram

2009-04-28 @ 20:32:30
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

vem handlar ditt inlägg om? :S hoppas inte om att du och din pojkvän gjort slut :S



kram

2009-04-28 @ 20:33:43
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0