Torsdag

I morse när väckarklockan ringde var jag extremt trött och med risk för att somna om gick jag upp direkt. Efter att ha ätit lite flingor och gjort mig iordning cyklade jag till Ronneby Brunn. Dagen har gått väldigt sakta, men så fort något hänt har jag känt hur mycket jag trivs med det arbetet. Jag skulle gärna arbeta i en hotellreception.

Nu har jag precis ätit lite, det blev fullkornspasta och vegetariska hamburgare idag. Det var gott, speciellt sen jag inte åt någon lunch idag. Lunchen på brunnen idag bestod av lasagne, och det tillhör inte en av mina favoriträtter. Nu har jag påsklov och det ska bli väldigt härligt. Och det ska firas med utgång tillsammans med världens bästa martina ikväll. Drinkar!!

Hade håret uppsatt idag så min hårbotten är väldigt öm nu, så därför ska jag ge mig av mot duschen och ta en härlig, uppfriskande dusch nu. Sen måste jag komma på någon klädsel till ikväll.. hrm..

Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

Have fun! :D

2009-04-09 @ 18:20:30
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0