Min efterlängtade helg

I helgen var jag ledig. Det var min första lediga helg sen midsommar och jag hade verkligen längtat dit. Hela veckan hade jag längtat efter fredagen då det skulle bli fest med en vän, och senare i helgen skulle det bli 30 års kalas för min bror. Men ibland blir det ju inte riktigt som man tänkt sig. Större delen av min efterlängtade helg har jag tillbringat inlagd på observationskliniken på akuten.

Nu känner jag mig piggare igen, men är fortfarande trött. Har inte fått tillbaka energin än. Och det mest irriterande är att min efterlängtade helg försvann, och antagligen dröjer det innan jag får en ledig helg igen.


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Nej, men vad är det jag läser! Vad har hänt dig? uscha.. så hemskt att det blev så, hoppas att det blir bättre och att du får en ny ledig helg snart igen. :)



Ja, jag jobbar på som vanligt jag. Går bra och det blir fina pengar.



Ja, det är vackert och kvinnligt att vara snyggt kurvig. Att äta och träna sunt och älska sig själv är väl det bästa. :)

2009-08-18 @ 11:37:53
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: sofie

Nämen vad var det som hade hänt med dig då?? Krya på dig.

Kram

2009-08-18 @ 19:08:07
URL: http://sofietagtstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0