Söndagkväll

Vad flitig jag har varit på att blogga denna veckan! Vet inte riktigt vad min frånvaro här i bloggen berott på faktiskt.

När jag tänker efter har jag nog haft det ganska fullt upp hela veckan. Jag har läst en del teorin (tyvärr inte så mycket som jag borde), övningskört och jobbat. Blev två extra jobbdagar denna veckan som jag inte räknat med.

Jag har även hunnit med en fika, och några stunder med min fina pojkvän. I fredagskväll hade vi myskväll hemma hos honom med hyrfilm, choklad och vin. En helt underbar kväll. Precis vad jag behövde. Och det bästa var att vi båda var lediga i lördags. Ingen av oss behövde gå upp tidigt eller jobba. Är ett antal veckor sen vi hade en sån dag tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

OK vilken körskola kör du på?

Nää inte den bästa dagen men får gå ändå!!



Haft en bra dag annars? Kram

2009-12-07 @ 16:17:36
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0