Apelsinjuice, fika och kärlek

Det är vad min vecka hittills har bestått av. Måndagsmorgonen började inte så bra med halsont, men den blev mycket bättre sen. På eftermiddagen fikade jag med Hanna på en uteservering i solen. Härligt! Efter det gick jag hem till pojkvännen. Han flyttade till en egen lägenhet i måndags så då var jag tvungen att se hur allting blev i lägenheten. Jag trivdes där bättre än vad jag trodde att jag skulle göra, så det kändes bra. Kvällen och natten tillbringades hos pojkvännen. Mysigt.

Tisdagen började med frukost och massa apelsinjuice (ett desperat försök att lindra förkylningen). På eftermiddagen var jag och fikade med Martina. Vi köpte lite fika och satte oss i gräset i solen. Det var så härligt! Den där filuren Martina är väldigt bra : )

På kvällen stack jag hem till pojkvännen igen. Och där tillbringade jag ännu en natt. Det har varit avkopplande att vara där. Det är så lugnt och det är bara vi. Och jag måste erkänna... att det är lite lockande att flytta hemifrån. Jag längtar efter friheten och kunna ha det precis som jag vill. Då kan jag bestämma helt själv hur jag vill ha det möblerat, färger och alla val som vilka glas och tallrikar man ska ha. Jag längtar!

Nu ska jag dricka apelsinjuice med isbitar
!



Kommentarer
Postat av: jenny

SVAR; tack tack :D

2009-06-17 @ 20:42:59
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0