Ballottning och betygsamtal

Det är vad min måndag har bestått av. Har haft fyra betygsamtal, och alla gick bra. Det jag var mest nervös för var matten. Och det gick bra! Jag klarade provet så jag får godkänt i matte b. Det känns så bra. Trodde knappt att det skulle fixa sig, men det gjorde det.

Och i eftermiddag var det då ballottning. Tror inte ens jag behöver säga att jag var nervös när jag satt tillsammans med alla andra treor i aulan under lottningen. Det var hemskt. Bara att sitta och vänta på att höra sitt namn, och innerligt hoppas att det skulle bli bra. Och det blev det. Jag fick en väldigt bra baldejt. Jag vet vem han är och har pratat lite med honom eftersom vi har en gemensam vän. Han är trevlig och kan säkert bli en jättebra baldejt.

Det känns så bra att det löst sig både med matten och lottningen. Det här har varit en riktigt bra dag! Allt har faktiskt gått i min väg, förhoppningsvis gör kvällen det också.

Måndagar är ett jäkla sätt att tillbringa en sjundedel av sitt liv på, men en del av dem är väldigt bra : )

Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Ååh, vad roligt att höra att det varit en bra måndag för dig. :)

och väldigt tur att du fick någon på balen som du känner lite liksom. Hemskt att gå med någon man inte ens sagt ett ljud till innan eller inte vet alls vem det är..



Hoppas dagen fortsätter bra. :)

2009-05-25 @ 19:44:27
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Åh! Grattis till matte b! :)





Puss!

2009-05-25 @ 21:20:15
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inget om att du ska med mig till ett visst ställe? :P hehe <3<3

2009-05-25 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0