Shoppingdag

I dag har jag varit iväg hela dagen. Åkte vid tio i morse och kom nyligen hem. Jag har varit i Kristianstad och shoppat! Det jag var i desperat behov av var tre par skor, och tillslut hittade jag tre par. Så nu har jag skor till balen, studentdagen och till jobbet. Äntligen! Hittade även lite annat fint. Nu slipper jag oroa mig mer för det. Och på vägen hem så stannade vi hos en familj som har en fransk bulldog. Vi skulle titta på deras valpar som är en vecka gamla, pappan till dem är nämligan våran franska bulldog Charlie. Dem var så söta!

Eftersom jag har lite bråttom, ska försöka ta mig till pojkvännen så fort som möjligt, så kommer bilder på mina inköp och bilder på valparna antingen imorgon eller på söndag. Får se hur många kommentarer jag hinner svara på nu, annars svarar jag på resten när jag lägger upp bilderna : )

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Vilja

Svar: TACKAR TACKAR! :)

2009-05-22 @ 22:32:48
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Lexie

tack så mycket :D

härligt med shopping!

2009-05-22 @ 23:41:08
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0