Söndag kväll med varm choklad

Sitter här nu med en kopp varm choklad. Mums! Min söndag har varit ganska tråkig faktiskt. Har inte gjort någonting alls känns det som. Men det är väl ofta så söndagar ser ut. Och kanske så dem borde se ut.

Min helg har varit bra. Jag har tillbringat större delen av den med Oscar. Det har varit väldigt härligt. Vi har gjort lite allt möjligt. På Valborg så var det fest, trevligt. Sen så har vi lagat mat, varit på bio och bara umgåtts.

När vi var på bio såg vi X-men origins Wolverine. Eftersom jag inte sett någon av X-men filmerna var jag lite skeptisk till det, men ville ändå se den. I fredags skulle vi se på X-men ett, men jag somnade. Det var inte det att den var så dålig, jag var bara helt enkelt trött efter en natt med för lite sömn.

Men bion var bra. Den överträffade mina förväntningar. Den innehöll lite kärlek, och då kan jag se de flesta filmer. Förutsatt att det är bra skådespelare. Och det var det nu. Bland annat Hugh Jackman som är riktigt bra. Jag tillhör inte dem som helst ser på en action film, men den var faktiskt bra. Och lite sorgsen måste jag erkänna. Vet inte om jag tyckt lika mycket om den om jag hade sett den hemma, för film på bio blir alltid lite bättre. Det blir mer upplevelse av det helt enkelt. Men den var bra : )






Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Sv: Ja, huvudvärken har tendens att komma efter de allra trevligaste kvällarna. :P



Du verkar ha spenderat söndagen precis som man borde. ;) Själv kom jag just hem från jobbet och ska i säng ögonadumms, för jag ska upp igen 8.00 i morgon och dra till jobbat IGEN. :P

2009-05-03 @ 23:09:34
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Ja men eller hur? :)

Pinsamt bara om han inte klarar av de? :p

2009-05-04 @ 13:59:51
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Haha, absolut!

Man driver inte en sexblogg för intet liksom ;)

2009-05-04 @ 18:45:03
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Beatrice

Jo det har du rätt i. det är super kul! (:

2009-05-04 @ 19:38:24
URL: http://mandyshouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0