Torsdag den 14 maj

Min torsdag började med tidigt uppstigning, allt för tidig för min kropp. Jag hade behövt lite mer sömn känner jag. Men eftersom det var dags att redovisa om praktiken så var det bara att tvinga sig själv till skolan. Redovisningen gick bra, och nu är allt som har med praktiken avklarat. Nu väntar jag bara på ett betyg.

Eftersom mina lektioner är extremt utspridda över dagen, så väntade en fyra timmars lång rast efter redovisningen. Så jag bestämde mig för att cykla hem. Nu har jag precis kollat runt lite på internet, och ska ta tag i ett skolarbete. Snart är det dags för lite tv-tittande (bara för att det är så himla bra program som visas mitt på dagen en torsdag) och ett par rostade mackor, som givetvis består av mörkt bröd eftersom jag anstränger mig för att äta nyttigt under veckan. Hitills har det gått väldigt bra. Ikväll däremot tänker jag njuta av en såkallad Chokladkaffe på ett fik här i stan tillsammans med en vän. Man måste få njuta av livet ibland : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0