Godmorgon

Behöver jag ens säga att jag är trött? Jag kom hem strax efter tolv i går kväll, somnade vid två och vaknade av väckarklockan vid sex i dag. Hur jag ska lyckas ha hand om en stor utcheckning denna morgon, det ska bli spännande att se. Just nu känns det ganska hopplöst.

I går kväll var jag i alla fall hemma hos en vän på lite tjej/födelsedagskväll. J fyller år på tisdag, och i går kväll skulle hon firas lite. Det var en väldigt trevlig kväll med massa prat och en film. Tack ni som var där, ni får mig att må bra :)

Föresten.. i fredagskväll såg jag New Moon på bio. Den var inte lika bra som Twilight, men den var klart sevärd. Tror att man behöver se den en gång till innan den blir riktigt bra.



Kommentarer
Postat av: Nanna

Hej tjejen!

Du har inte svarat på mitt mail. Glöm inte bort det bara tills du ska beställa. Så de drar av 500 kr för dig.

Hur gick utcheckningen idag? Hoppas att du inte var alltför trött och förvirrad och vimsig. Man blir ju lätt det när man fått lite sömn :P

Kram på dig!

2009-11-22 @ 11:23:27
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Fasen, jag som trodde att den var skit bra! ^^



Puss

2009-11-26 @ 18:32:54
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0