Godmorgon

Jag hade så gärna legat kvar i sängen nu. Det var minst sagt svårt att gå upp i morse. Det är inte så roligt att gå upp tio i sex en lördag morgon. Just då riktigt längtade jag till i morgon, när jag kan sova ut. Men, jag tog mig upp och här sitter jag nu. Känns som att det kommer bli en kaotisk dag här på jobbet. Jag hoppas att jag har fel.

Jag börjar få ont i halsen. Usch. Varken vill eller orka bli sjuk just nu. Det är så mycket på gång just nu, och så mycket som jag måste fixa. Jag borde göra en lista, så att jag kan bocka av det när det är avklarat. Känns som att jag har en miljon saker hängandes över mig just nu.

Nu ska jag lägga in lite bokningar och så, sen väntar frukost. Och då ska jag dricka en varm kopp te, det behöver jag i dag.


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

uuuha, så jobbigt med sådana mornar.. Jag hoppas också att du har fel och få en lugn dag på jobbet istället. hihi.. :)



Ja, jag undrar med var min energi kommer ifrån. :P Men nu är det klart i alla fall, så nu kommer 2 lediga sköna dagar här hemma. :)

Jag ska baka lite för dig med. ;)

Kram

2009-11-28 @ 12:03:49
URL: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0