Hotellweekend

Jag är så sugen på att bo på hotell. Det måste vara en yrkesskada. Det blir lätt så när man ser hur glada och förväntasfulla alla gäster är här. Jag vill också vara så förväntansfull och glad, sova i en hotellsäng och äta hotellfrukost. Jag vill!

Och jag har nästan bestämt mig för att göra det. Frågan är bara vilken stad, och vilket hotell. Tänkte att man kan kombinera en hotellövernattning med julklappsshopping. Så det är Kristianstad eller Växjö som gäller. Hotellen i Växjö ser så lockande ut. Var bara så länge sen jag shoppade där, kommer inte riktigt ihåg vilka affärer som finns där. Någon av mina läsare som har bott på något av Elite hotellen i Växjö? Eller ett hotell i Kristianstad?



Kommentarer
Postat av: sofie

Ja jag tror oxå den är bra! Brolle sjunger ju bra!! han är lite udda men sånt är bara skoj =)

haha ja den stämningen var galen =) Gå om du har chansen!

Tack detsamma =)

Kramkram

2009-11-13 @ 21:15:59
URL: http://sofietagtstrom.blogg.se/
Postat av: anonymajossan

Testa hotell i Växjö, och berätta för mig sen!

Billigt och bra ska det vara, haha. :D

2009-11-13 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0