Lördagkväll och en favoritfilm

I går såg jag på en av mina absoluta favoritfilmer, Benjamin Button. Tyvärr så somnade jag bara, men det berodde på att jag varit uppe så tidigt och jobbat. 

 Jag vet inte vad det är med den filmen, men jag tycker så mycket om den. Den är bra gjord, bra skådespelare och bra historia. Kärlekshistorien i filmen är helt otrolig. Den är så vacker, och så omöjlig. Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det. Typiskt att jag var så trött igår kväll. Men, jag tänker se slutet så snart som möjligt. Det är så vackert... Och så sorgligt.




Kommentarer
Postat av: Tobias

Där ser man, jag gillar inte ens choklad :D

2009-11-08 @ 19:19:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0