Söndagkväll

Tiden har gått fruktansvärt segt här på jobbet ikväll. Nu är det bara två timmar kvar. Det är roligare att jobba de kvällar då det är fullt upp hela tiden. Men tyvärr så är ju inte alla kvällar så. Och på sätt och vis är det skönt också. När jag slutar vid elva så ska pojkvännen hämta mig, ska sova hos honom i natt. Så ska bara hem till honom och krypa ner i hans säng. I morgon har jag tänkt sitta på körskolan någon timme, sen får jag se om jag tränar också. Efter förra veckan då jag inte gjorde någonting, så måste jag försöka ta tag i allt igen. Hösten är verkligen inte min favorit årstid. Det finns ingen energi till någonting.



Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

sv>> jaa :) jag såg honom där :) absolut inte lika snygg :P

2009-11-08 @ 22:28:21
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: malin-heléna

Sv: Nej, det var inte alls planerat. :) Man jag visste ju på ett ungefär vad jag ville ha. Men jag kan inte rita saker själv. Så måste ha en duktig tatuerare som kan få ner min ide på papper och sedan på min hud. ^^

Jag är så jäkla nöjd med den nu!! :D



Jag har också varit lat och sa senaste veckorna.. Mycket för att jag varit förkyld med. Men nu är jag frisk och har tränat nu på förmiddagen. Mycket jobb i veckan dock, så hinner inte med så mycket.



Som du säger är det ju bättre att jobba något än ingenting alls. Det blir ju finare pengar på helgerna, för antar det är lite OB då. (inte för att OB brukar vara generöst dock) :P



Hoppas du får en bra vecka. :)

kram

2009-11-09 @ 13:11:45
URL: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0