Tisdag morgon

Godmorgon!

I går var jag ledig från jobbet. Och jag lyckades göra lite nytta. Jag satt på körskolan någon timme, och så bokade jag körlektion. Det är min första, så är riktigt nervös inför det. Måste försöka köra lite hemma nu i veckan.

I går kväll mötte jag M på stan. Vi tog en härlig höstfika inne på ett cafe här i stan. Det var väldigt trevligt att sitta och bara prata. Det behövdes :) <3

Om en stund ska jag ge mig ut i regnet (med nytvättat hår, roligt) för att gå till frisören. Ska klippa mig. Efter det ska jag gå till körskolan en stund. Jag försöker lägga ner mycket energi på det...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det komemr gå kanonbra ska du se :)

2009-11-10 @ 10:37:56
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0