090909

I dag är det 090909, tydligen ett historiskt datum. Inget som jag har tänkt på speciellt mycket i dag.

Efter lite flitig uppdatering några dagar blev det tyvärr sämre igen. Men jag har haft lite annat för mig. I måndags kväll fikade jag med två vänner. Det var en väldigt trevlig fika, som vanligt, men samtidigt lite sentimental. En av dem ska nämliga flytta till Göteborg på torsdag. Jag är självklart glad för hennes skull, men det kommer bli tomt. Vem ska jag nu måndagsfika med och diskutera veckans problem med?

I går var min brors barn här större delen av dagen, så det var ganska livat. Jag hann även med en cykeltur på 1 mil. Det känns riktigt bra att träna lite.

På kvällen i går var jag hos Oscar. Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det blir väl inte alltid det. Jag är bara glad att jag har en så bra pojkvän. Hans famn är det bästa som finns när allt känns jobbigt. Att han sen var snäll och fixade te och rostad macka till mig är ännu ett plus.

I dag så började dagen med lite frukost, cornflakes, rostad macka och te. Sen åkte jag och Oscar till stan. Gick runt lite i affärer, och åt glass i solen. Sen åkte han iväg till jobbet och jag gick till körskolan. Ja, du läste rätt. Jag gick till körskolan. Satt där i nästan två timmar och pluggade teori. Inte överdrivet roligt, men helt okej. Känns bra att jag försöker ta tag i körkortet i alla fall.


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Tackar, är super nöjd med linnet. :)



Ååh, vad duktig du är som cyklar 1 mil! Själv försöker jag med komma igång med träningen, jag har ju mitt vinter halvår som jag tränar större delen av min vakna tid typ. Haha..

Så nu är det igång med simmning och styrketräning. :)



Lycka till med körkortet med!! Det är jobbigt med teorin, bara plugga och plugga.. Lite roligare att köra liksom. ^^

Har du mycket kvar innan det är dags för slutprov? :D

2009-09-09 @ 21:22:39
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Sv: ja jag tyckte också att det var ett bra pris :)

Hade aldrig betalt 721 kr om det inte hade varit rea på varorna.. :)

2009-09-09 @ 22:26:49
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Viktoria

sv: det är bra, förkyld men allt bra! :) tack tack, vad gör du då? :)

2009-09-10 @ 08:41:40
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0