Bloggar från jobbet

Min förkylning är fortfarande kvar. Det gör att jobbet inte känns så jätteroligt för tillfället. Jag har ingen energi i kroppen, och har ständig huvudvärk. Egentligen hade jag bara velat ligga hemma och vila. Gick och la mig tidigt igår kväll, och det behövdes verkligen. Kände mig lite piggare i dag efter ungefär 9 timmars sömn.

Nu har jag drygt en timme kvar att jobba. Förhoppningsvis blir det lite lugnt. Sen så ska jag hem, äta och ta en dusch. Ikväll ska jag nog hem till pojkvännen. Jag är sugen på att hyra en film och äta Ben and Jerrys glass. Får se om det blir så.


Kommentarer
Postat av: Jennie - thetwilightseries.blogg.se

hej gumman :)

jaa, jag bloggar fortfarande på min andra prvata, men här är jag också med nu :)

uppdaterar lite varje dag :) kul att du tittade in!

hur är det med dej annars+

när jag kommenterar tilbaka, så får du svara på min blogg :)

puss!

2009-09-20 @ 14:11:11
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

du måste absolut se den.... :) ni får hyra den ikväll =)



kul att du läser min blogg alltid kul, ännu roligare att du kommenterade =)



2009-09-20 @ 14:29:56
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0