Fredagskväll

Igår kväll hade jag tjejmiddag hos mig. Hade bakat kladdkaka och lagade middag, vilket gästerna fick hjälpa till med lite. Kvällen blev jättelyckad om jag får säga det själv :) Tycker att vi hade det trevligt, och massa prat blev det. Vanessa och Jossan gick hem vid halv tre, och då satt jag och Martina uppe ytterligare någon timme och pratade. Sen gick vi och la oss. Kvällen/natten avslutades då med ett par avsnitt av Sex and the city och prat.

Tack för en härlig kväll!

I dag vaknade vi ganska sent, jag och min nattgäst. Efter lite frukost gav hos sin iväg till stan, och efter någon timme mötte jag upp min pojkvän på stan. Vi åt en sen lunch tillsammans, sen gick vi runt i lite affärer innan vi hamnade hos mig. Nu har jag precis målat mina naglar, igen. De blev inget vidare härom dagen pga dåligt nagellack. Så hoppas dem blir bättre.

Nu ska jag smyga tillbaka till mitt rum och se vad min pojkvän har för sig. Ikväll blir det lite minifredagsmys, och sova tidigt. Jag ska nämligen upp och jobba i morgon.


Kommentarer
Postat av: anonymajossan

Det uppskattades verkligen. :)

2009-09-13 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0