Måndagkväll

Min morgon började inte speciellt bra i dag. Jag hade behövt sova någon timme extra i morse, men väcklarklockan ringde klockan åtta. Då var det dags att gå upp för att hinna med frukost, lämna blodprov och göra sig iordning för jobbet. När jag skulle fixa lite frukost skar jag mig i fingret. Bra start på dagen. Speciellt med mina tillfälliga humörsvängningar.

Men dagen blev bättre sen. Efter några extra minuter i pojkvännens famn kändes det lite bättre, och ett par timmar senare var jag på jobbet med ett bra humör. Det humöret har suttit i hela dagen. Började bli lite sämre i eftermiddags när jag var extremt hungrig.

Min måndagskväll har varit väldigt lugn. När jag kom hem strax efter sex fixade jag lite mat sen så har jag bara tittat på tv och kollat runt lite på internet. Har även druckit en kopp te och ätit choklad. Mys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

nehe du, här händer ingenting. berättade jag om stefans pappa? att vi bor hos han? jaa, han är sjukskriven i tre månader till.. så jaa, kul.. eller inte. vill bara heem.



puss

2009-09-21 @ 22:24:50
Postat av: malin-heléna

Låter som en skön måndag det, om vi bortser från morgonens skador och sömnbrist. :)



Nej, jag har inte hunnit göra det än. Jag har ingen cd-läsare på min dator (har en sådan liten bloggdator) så jag måste lägga in skivan på pojkvännens dator och sedan föra över det till min innan jag kan lyssna. Och det hann/orkade jag inte med förr idag. :P

Men ska göra det i morogn efter jobbet. Längtar!! :D

2009-09-21 @ 23:15:26
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: SmultronMamman

SV: Ah det tror jag med:) Ska bli kul o se...

2009-09-22 @ 07:34:22
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: kaiisa

Tack :) Jaa IKEA är verkligen superbra!

2009-09-22 @ 10:15:27
URL: http://kaiisa.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tack så jättemycket Emelie :D

2009-09-22 @ 18:06:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0