Matlagning och diskning

I dag var det jag som stod för maten här hemma. Och då blev det pastagratäng, som alltid när jag lagar mat. Men det uppskattas alltid, så varför inte fortsätta laga det? Sen skulle mina föräldrar till vetrinären med hundarna, så då diskade jag också. Känner att jag är på hemmafixar humör i dag. Har haft lite funderingar på att baka en kladdkaka också, till i morgon kväll. Men tror jag väntar med det till i morgon. Nybakat är godast. På tal om det bakade jag bröd härom dagen, det blev riktigt gott. Borde baka bröd oftare egentligen. Jag vill gärna ha så nyttigt bröd som möjligt, och vad är då bättre än att baka det själv?

Jag känner att jag svamlar en del i dag, men hey, jag uppdaterar i allafall bloggen ;P.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0