Söndagkväll

Nu har det varit lite dåligt med uppdateringar igen. Det blir lätt så när jag jobbar. Efter och innan jobbet vill jag hinna med så mycket annat som möjligt, så då bortprioriteras datorn lätt.

Jag jobbar nu också faktiskt. Men ikväll är det lugnt här. Väldig skillnad mot igår kväll. Då var det fullt upp nonstop. Efter igår är det inte helt fel med en lite lugnare kväll. Style uppträdde här igår kväll, och det var minst sagt livat.

Nu ska jag göra lite nytta här, sen smyga mig ut i restaurangen och försöka fixa en kopp te till mig. Det hade varit gott, såhär på en söndagkväll. Det är föresten ganska mysigt här i kväll. Det är väldigt lungt i lobbyn, dämpad belysning och massa ljus tända.


Kommentarer
Postat av: Jennie

jaa :) vi får väl se vart detta leder :D

det är på hotell :D

2009-09-27 @ 20:33:39
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

nej, som du säger, jag vet inte så mycket ännu :/ men får några nummer denna vecka, sen får vi se :)



kram

2009-09-28 @ 10:23:48
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0