Körskolan och lägenhet

Kom precis hem från stan nu. Har suttit på körskolan i ett par timmar i dag, och äntligen börjar det gå lite framåt. Och tur är väl det, hade nog gett upp snart annars.. Men i dag har jag insett att det faktiskt kan gå att ta körkort. Min vän M hade sin uppkörning i dag, och klarade den! Är riktigt glad för hennes skull för jag vet hur mycket hon har kämpat med dem där jäkla frågorna och lektionerna. Grattis igen! :)

Förutom att ha varit på körskolan i dag så har jag kollat på en lägenhet tillsammans med pojkvännen. Han ska flytta till en större lägenhet, så var och tittade på den i dag. Den såg fin ut, och jag blev lite småsugen på att också flytta...

Nu måste jag hitta något att äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0