Godmorgon

Kom i säng ganska sent i går, och trots det låg jag och läste en stund sen. Boken är så spännande att jag bara vill komma längre och längre i den. Är nyfiken på hur allting går. Har du inte läst böcker i Twiligt serien om Bella och Edward kan jag verkligen rekomendera dem. Man blir helt fast.

Nu har jag ätit frukost och gjort mig iordning, så snart ska jag cykla till skolan. Det är ingen jobbig dag i skolan egentligen, har bara två lektioner. Det jobbiga är bara att lektionerna är med fyra timmars mellanrum. Behöver jag säga att jag inte gillar mitt schema just nu?



      Soluppgång från mitt fönster

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Hahaha det är fan tveksamt. Jag avskyr mer än allt att diska.. Men visst, du har iofs rätt. Tacos är ju bland det godaste man kan äta och det var som sagt redan färdigt ;D

2009-05-15 @ 15:19:54
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: malin-heléna

Mja, så klart man ska äta gott ibland, annars blir det inget roligt. Man måste leva i mellan åt med som bekant. ;)

Aa, the är min absoluta favorit på kvällarna. Jag dricker mängder med the varje dag. :) mumma Fast det är i omgångar med, vissa veckor är det massor, andra lagomt och sedan kan jag hoppa thet i flera dagar. :P



Vad händer i helgen då? :)

2009-05-15 @ 17:12:44
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: Oskar Wernersson

Ja grilla är super! Älskar det. Är så gott att jag ofta äter på tok för mkt :D



Javisst ska man fika då man blir glad av det men jag tycker inte det är ok att figuren ska få lida för det ;D Jag trivs inte i mig själv när jag blir för rund. Been there liksom.

2009-05-15 @ 17:27:11
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Oskar Wernersson

Det är faktiskt inte sant! Frukt och bär är både nyttigt och jättegott ;) Men visst, jag förstår vad du menar. Det mesta är onyttigt iaf :O



Precis. Lagom är bäst!

2009-05-15 @ 19:58:17
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0