Helgen

Jag har varit ganska upptagen under helgen. Min fredag har jag redan skrivit om, så nu tänkte jag lite kort berätta om resten av min helg. Sen så ska jag nog gå och lägga mig, tänkte lägga mig och läsa lite i någon bok. Eller så blir det titta på tv som vanligt. Kanske se slutet på VM finalen i ishockey.

Lördagen
började med lite frukost, sen gick jag och la mig igen. Var så jäkla trött och kände mig snurrig. Tittade på ett par avsnitt av Sex and the city när jag låg i sängen. Sen tvingade jag mig själv att gå upp, så jag skulle hinna duscha innan praktiken. Och då fick jag för mig att springa en runda. Så jag gjorde det innan jag tog en dusch. Sen så gjorde jag mig iordning och åt lite mat innan jag stack till praktiken. Det var sista dagen på hotellet i går. Och jag ville inte gå därifrån på kvällen! Det var så jäkla härlig stämning där, och det hände en massa saker. Eller vad sägs som uppträde med bröderna Rongedal, massa gäster och en flygplansbesättning med 15 fransmän/kvinnor, varav mer än hälften av dem var unga, snygga piloter? Detta i kombination att arbeta med roligt folk, kan det blir mycket bättre? Så jag fick mer eller mindre tvinga mig själv att gå därifrån.

Men det är jag glad att jag gjorde. Oscar stod utanför och väntade på mig. Blev väldigt glad att se honom, har inte träffats sen i tisdags. De fem minutrarna i onsdags då han körde mig räknas inte. Inte konstigt att jag blev lite smågalen sen på kvällen i hans närheten. Han hade köpt choklad till mig som jag mumsade på sen i min säng med honom som sällskap. Kärlek. Tyvärr så var jag väldigt trött, så jag somnade lite tidigt...

Söndagen har jag tillbringat i min säng. Det kan vara lite tråkigt att ligga i en säng en hel dag, men inte när man har så underbart sällskap som jag haft hela dagen.

Och nu saknar jag dig.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag saknar dig me:) <3

2009-05-10 @ 23:21:05
Postat av: Elina

Sv: Nä det är sjukt lite kvar!! vi åker nu på lördag natt ^^ det ska bli så skönt o komma bort ett slag :)

2009-05-11 @ 12:35:12
URL: http://elinagoes.blogg.se/
Postat av: stina

allt bra idag?

2009-05-11 @ 12:41:44
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: juulan

svar: ja det är faktiskt helt sjukt!!

2009-05-11 @ 16:19:14
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0