Lite shopping

Jag var nere i stan en runda i dag och gick till Kicks. Det är något av en favoritaffär för mig. Jag är svag för alla bodylotions och alla småsaker som finns där. I dag köpte jag bland annat en mascara, var i stort behov av en ny. Tänkte först köpa den vanliga, men blev så nyfiken på att testa någon ny. Så det blev Maybellines omtyckta The colossal. Någon som testat den? Jag köpte även ett nytt nagellack från Mavalas sommarkollektion, som redan sitter på mina naglar. När jag gick därifrån hade jag även ett doft prov med mig på Naomi Cambells nya parfym.





Kommentarer
Postat av: stina

nej de är nog vääldigt tufft. men skulle ju va coolt om man kom med.

2009-05-12 @ 21:54:54
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: malin-heléna

Luktade parfymen gott? :)



Ja, jag brukar faktisk också göra så, borsta tänderna ganska tidigt på kvällen så jag inte "kan" äta mer liksom. haha.. Funkar ibland, ibland inte.

Men när jag som nu, har jobbat frma till 23.30 så går det faktiskt bra med småätandet på kvällarna. :) Hinner inte äta så mycket på jobbet liksom. :P



2009-05-12 @ 23:46:53
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: anonymajossan ;)

Hur är den mascaran?

Har med funderat på att köpa den :)

2009-05-17 @ 22:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0