Måndagmorgon och regn

Tidigare i morse vaknade jag av att det regnade ute. Det smattrade högt mot mitt fönster och jag kröp ihop under täcket, glad för att slippa ge mig ut i regnet. Jag behöver inte gå ut förrän i eftermiddag, och då har det kanske slutat regna. I vilket fall som helst känns det mer okej med regn då, än tidigt en måndagmorgon.

Vad jag ska göra i dag har jag ingen aning om. Har inga planer alls. Måste skriva klart ett arbete i Bransch och produktkunskap bara. Och så har jag en/två lektioner i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: estetmina.blogg.se

Regn en måndag är okej om man får ligga hemma och mysa (:

2009-05-18 @ 12:02:59
URL: http://estetmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0