Onsdag den 6 maj

Nu har jag precis suttit och planerat in lite i min kalender. Men det känns ändå som att jag inte har koll på någonting. Det händer så mycket just nu. Det är jobbigt när man känner att man inte har koll. Kanske är för att jag är trött.

Min dag har varit bra. Förmiddagen bestod av att bara ta det lugnt, och vid två började praktiken. Började med att prata med mitt handledare om min praktiktid, och sen kom min lärare på besök. Jag fick väldigt bra omdömmen och så : ) Tiden gick fort i dag också. Har varit att göra hela tiden. Är skönt när det är så. Hoppas att morgon dagen flyter på lika bra. Sen är det bara en dag kvar på praktiken. Valde att vara ledig en torsdag för ett par veckor sen, och istället jobba på lördag. Vill se hur det är då med weekendgäster. Det är lite skillnad på det och affärsresenärer.

I morgon slutar jag vid 14, och då måste jag förberedda min muntliga redovisning i religonen på fredag. Vill bara få det överstökat. Det, och alla andra måsten som är just nu.

Nu ska jag försöka ta mig i säng, ska upp vid halv sex i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0