Shopping och lunch med pojkvännen

I dag så har jag hunnit med lite allt möjligt. Började med att klippa mig, vilket var väldigt behövligt. Så nu ser håret fräschare och bättre ut. Nu behöver jag bara färga det, sen är det redo för bal och skolavslutning.

Efter klippningen så mötte jag pojkvännen på stan. Vi gick runt i lite affärer, sen åt vi lunch på en restaurang. Det var trevligt, och gott. Jag var på jakt efter ett långt halsband och hittade ett på Kappahl, köpte även ett linne inne på Breeze. Oscar köpte ett par snygga jeansshorts.

Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas jag somnar snabbt så jag inte är allt för trött när jag ska upp tidigt imorgon.




Linne från Breeze, i en annorlunda förpackning.    Halsband från Kappahl

Kommentarer
Postat av: Jenny

SVAR; haha, jag håller med! :D

2009-05-29 @ 07:42:59
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: vilja

Svar: Heheh ja visst är han! :) Allt bra idag med dig?

2009-05-29 @ 10:54:41
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0