Torsdag den 7 maj

Det gick bra att komma upp i morse, trots att jag inte sovit så mycket. Vet inte varför, men jag har haft svårt att somna hela veckan. Tankarna bara snurrar och jag kan inte riktigt koppla av. Så det var inte så konstigt att jag var trött halv sex i morse. Men, jag steg upp. Och jag cyklade till praktiken.

Det har varit att göra hela dagen i dag. En del bokningar och mycket utcheckning. Och så kom det en stor konferens i dag som skulle checka in. Så tiden gick fort. Och när jag skulle gå därifrån i dag kändes det både väldigt skönt, och tråkigt. Nu är det bara lördag eftermiddag kvar, sen är praktiken helt slut. Känns mer eller mindre som att den slutade i dag eftersom jag sa hejdå till de flesta. Och visst är det märkligt att man ibland ändrar uppfattning om en människa efter ett tag? Men det är positivt, och roligt. När jag träffade hotellchefen första gången i höstas, när han började där och jag praktiserade förra omgången, då tyckte jag inte alls om honom. Och i början av denna praktikperioden hade jag kvar den inställningen till honom. Men, nu tycker jag han är riktigt rolig. Han är speciell, men en härlig människa på något sätt.

Ikväll ska jag förbereda min muntliga redovisning imorgon, och ta en lång och härlig dusch. Sen blir det nog lite tittande på hockey.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0