Godmorgon

Nu har jag precis ätit lite frukost. I dag blev det rågfras och en macka. Jag är en riktig frukostmänniska, måste alltid äta frukost. Gör jag inte det så har jag ingen energi och mitt humör kan bli ganska dåligt.

Om en stund ska jag till stan en runda. Mamma ska handla lite och jag tänker hänga med. Och eftersom solen skiner och det verkar vara varmt ute idag så längtar jag ut lite. När vi kommer hem därifrån ska jag nog ut och springa en runda. Har ingen energi till det egentligen, hade helst bara velat sätta mig i solen och njuta av värmen. Men efter att ha ätit en del godis under helgen känner jag att jag behöver lite motion.

I eftermiddag ska jag träffa Hanna en stund och ta en fika, förhoppningsvis på en härlig uteservering i solen. Det ska bli trevligt, var nog ett par veckor sen vi träffades nu. Och ikväll ska jag träffa Oscar. I dag är det två år sedan vi träffades för första gången :)


Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

åh! grattis till två-årsdagen :D

2009-04-13 @ 11:43:18
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har också blivit en frukostmänniska :D

och du är bra! <3

2009-04-13 @ 22:34:07
URL: http://estetmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0