Skoltrött

I dag längtar jag väldigt mycket tills skolan slutar. Jag vill slippa allt pluggande och alla krav. Det är inte så mycket kvar nu, det mesta är väl avklarat egentligen. Men just det faktum att studenten är väldigt nära nu, gör att jag är totalt omotiverad till att plugga eller ens vara i skolan. Vad spelar det för roll om jag inte gör dem här uppgifterna, om jag inte kommer på den lektionen? Betygen är i stort sätt klara redan ändå. Just nu vill jag gå ut skolan väldigt mycket. Efter sommaren kommer jag säkert sakna skolan och den trygghet det gett, men nu vill jag bara strunta i det.

Och det som irriterar mig mest i dag är att jag trodde jag inte behövde räkna ett enda mattetal till. Men, tydligen så måste jag det. Så det är vad jag har gjort i dag, räknat matte. Och tittat på Vänner.



Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

Mm, nu är jag verkligen skoltrött!

2009-05-19 @ 17:13:17
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: Linnea :>

så skönt med långhelg nu då så att man slipper skolan ett tag :p



sv: ja visst blir man :o

2009-05-19 @ 21:11:03
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0