Godmorgon

Det blev ingen uppdatering igår för att när jag kom hem på kvällen var jag helt slut. Min tisdag började med att jobba mellan 9-18. Efter det gick jag till gymmet och tränade. Jobbigt att göra det efter en arbetsdag och för lite mat. Men, det gick och det kändes bra efteråt. Däremot så var jag helt slut på kvällen. Så det blev bara en dusch och mat för mig, sen sängen.

I dag känner jag mig trött, som vanligt. Gör det hela tiden nu. Antar att det är höstvädret som gör det. Men om en stund ska jag gå ner till stan. Tänkte sätta mig på körskolan någon timme. Och ikväll tänkte jag försöka övningsköra lite.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket=)

2009-11-25 @ 20:07:07
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0