Lördag

Första uppdateringen på hela veckan. Har jag ens några läsare kvar? Jag har ingen bra anledning till varför jag inte uppdaterat. Jag har haft tid. Massor av tid. Dock ingen energi. Har varit så trött hela veckan. Antar att det är hösten och mörkret som gör det.

I dag jobbar jag i alla fall. Började sju i morse, och ska jobba till klockan tre i eftermiddag. Skönt att vara ledig ikväll. Men har inga planer direkt. Jag ska nog bara vara hemma med pojkvännen och ta det lugnt. Risken finns att jag somnar tidigt ikväll.

Nu ska jag fixa lite, sen ska jag smita ut i restaurangen och hämta frukost till mig. Hotellfrukost på jobbet är inte helt fel.


Kommentarer
Postat av: Johanna

ibland har man inte tid :(

2009-11-08 @ 14:53:54
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0