Underbar måndagskväll

Kvällen igår var helt underbar. Efter lite födelsedagsfika, pojkvännen fyllde år igår, så tillbringade vi kvällen ensamma i hans lägenhet. Vi låg i hans soffa, och bara höll om varandra. I bakgrunden spelades lugn musik, och allt kändes bara så bra. Allt var underbart. Allt kändes så rätt. Vart skulle jag vara om inte i hans famn? Jag har saknat att bara ligga i hans famn och titta på honom, kyssa honom.

Vid fem i morse gick pojkvännen till jobbet och jag försökte sova vidare i hans säng. Men sov inget vidare. Så strax efter åtta åt jag frukost, sen stack jag iväg till körskolan. Efter det hem och bytte kläder, och stack till gymmet. Sen hem igen. Och tidigare ikväll var jag ute och övningskörde. Känns som att jag haft en väldigt effektiv dag.



Dimmigt i morse.                     Lapp som jag lämnade kvar hos pojkvännen.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Tack så jättemycket :)



söt sista bilden var!

2009-10-21 @ 10:59:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sofie

Nje vi har bara pratat lite löst sen får vi nog se vart vi ska? Skulle ni till phuket eller hur var det nu? Vi kanske kan ses där om vi är i närheten!!

Ha en toppen dag kramkram

2009-10-21 @ 11:06:45
URL: http://sofietagtstrom.blogg.se/
Postat av: Pernilla

MM det går fort nu, ska bli såå skoj att se den =)

2009-10-21 @ 12:13:19
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Oscar

<3<3<3<3

2009-10-21 @ 14:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0