Klädprovning och träning

I morse vaknade jag av min väckarklocka klockan åtta. Och med tanke på att jag somnade ganska sent igår, så var det kämpigt att komma upp ur sängen. Men jag tog mig upp, och började dagen med en stadig frukost. Jag älskar att äta frukost. I dag fick det bli havregrynsgröt, en macka och ett glas med apelsinjuice. Mums!

Vid tio cyklade jag till jobbet. Skulle inte jobba, men vi skulle prova ut nya arbetskläder i dag. Det gick bra, och jag hoppas starkt på den mörkgråa färgen. Det vore så snyggt!

När jag ändå var på jobbet, så passade jag på att träna. Det finns ju ett gym på spaavdelningen, som vi kan utnyttja så mycket vi vill. Så jag tränade i drygt en timme i dag också. Var det i går med. Nu är jag helt slut i kroppen, men det känns riktigt skönt att vara det.






Kommentarer
Postat av: Niklas C

Svar: Tack =)



Nej det är tyvärr inte så bra med mig idag. Jag är hemma från jobbet med feber och huvudvärk för 3:e dagen i rad nu. Jag hoppas jag mår bra imorrn så jag kan jobba igen. Man har ju inte råd att vara hemma hur länge som helst... Tyvärr!



Kram

2009-10-21 @ 14:11:32
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com
Postat av: estetmina.blogg.se

Jag vill jättegärna fika snart <3



Nice med nya arbetskläder!

2009-10-21 @ 16:44:21
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

sV: DH, är alltid skitbra, det borde du kolla på! :)

2009-10-21 @ 16:46:43
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0