Helgen

Efter en bra helg sitter jag nu på jobbet. Har eftermiddagspasset i dag, vilket innebär att jag har fyra timmars jobb kvar. Jag riktigt längtar tills klockan är elva och jag får gå hem. Att jobba en söndageftermiddag är inte överdrivet roligt kan jag väl erkänna.

Min helg har annars varit bra. För mig började helgen i torsdags. Då var jag i Kna tillsammans med pojkvännen, gick i lite affärer och åt lunch på Waynes Coffe. Hittade två snygga linnen inne på Gina tricot, i samma stil som ett jag köpte där förra veckan. Torsdagkvällen tillbringades med pojkvännen och min nyköpta dvd med Vänner säsong fem.

Fredagen bestod av lite städning på dagen, och på kvällen var det fest. Först förfest, sen gick vi till J&H. Dock var det inte så mycket folk där, så gick hem ganska tidigt.

Lördagen var en riktigt slappdag. Tittade på tv, film och åt massa. Känns som att jag åt hela tiden. Mackor, middag, chips. Antar att det lätt är så dagen efter.

Och så söndag. Bara tagit det lugnt innan jobbet, och nu sitter jag här. När jag slutar ikväll blir det nog bara hem och lägga sig.

Nu; bokningar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, den är så himla bra :) Du måste verkligen se den! Finns att ladda ner om du inte är så försiktig av dig :)

2010-04-11 @ 19:52:01
URL: http://gloriantur.blogg.se/
Postat av: Mandelström På Ärten

Jag jobbade igår på dagen och det är faktiskt skönt att vara ledig en söndagkväll. Då kan man verkligen koppla av.



Ha en bra start på veckan.

Kram!

2010-04-12 @ 08:44:41
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack =)

Jag shoppade en ny vårjacka ifredags!!



Ha det bra!!

2010-04-12 @ 12:33:25
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0