Lördagkväll

Min lördagskväll tillbringar jag på jobbet. Känns inte så roligt ikväll. Alla andra verkar vara ute och ha det roligt, eller vara hemma och bara tar det lugnt. Jag är väldigt mycket mer sugen på något av dem alternativen än att jobba. Men, inte mycket att göra åt det just nu.

I går kväll var jag på hockey tillsammans med pojkvännen, något jag inte var riktigt klädd för. Det var underhållande, men åkte hem efter andra perioden för att det var så kallt. Så vi åkte hem till pojkvännen i stället, la oss i soffan och tittade på film. Blev The Replacements igår. Bra film, dock var jag ganska trött.

Nu; försöka komma på ett sätt att spola fram tiden på.


Kommentarer
Postat av: malin-helena

Hejsan. Nu är jag tillbaka vid datorn och bloggen. :)

Jag fick också spendera min lördagskväll på jobbet. eller rättare hela lördagen och hela söndagen (11 timmar var dag)

Men till helgen är jag ledig i alla fall. :)



Hur är det med dig nu för tiden då? :)

Kram

2010-09-01 @ 14:34:43
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
Postat av: malin-helena

Har du tagit körkort nu eller håller du på? :)

Inte roligt att vara förkyld.. Hoppas du frisknar till snart. :)



mja, det blir mycket jobb i helgen. Jag hade min helg i onsdags och torsdags då jag var ledig. :P

Men idag börjar jag inte förän 16 så nu hinner jag ha det lite gott mitt på dagen, kom just hem från gymmet nu med. :)

Kram

2010-09-11 @ 11:51:46
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0