Fredag och jobb

Om ett par timmar är det dags för jobb. Nästan lite nervöst nu när jag inte jobbat på någon vecka. Men med tanke på att veckan varit både upp och ner, är det nog bra med lite sysselsättning. Ska börja göra mig i ordning strax, sen äta middag.

Känns lite halvkul att jobba en fredagkväll, då vill man egentligen bara vara hemma och mysa. Men det känns lite bättre när jag tänker på hur mysig min torsdagkväll va. Jag bakade scones, sen kom pojkvännen hit. Vi tittade på filmen Australia, åt nybakade scones och drack te (jag drack te i alla fall). Mys!

Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Åhh, det låter som en toppen torsdag. Scones är ju såå gott! Som tur är är jag ledig idag, skönt det. :) Men jag ska upp och jobba 7.00 i morgon så det kommer bli en lugn fredags kväll i alla fall. Tänkte mig en dejt med en kladdkaka faktiskt (A) hiih..



Sv:Ja, det går neråt i alla fall och det är ju roligt. Men den största utmaningen känns som att när jag väl har nått den vikt jag vill ha, att då hålla den där!



2010-01-29 @ 15:54:13
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
Postat av: Marie

Ledig en vecka, något speciellt?

Hoppas det går bra att jobba och att du får en trevlig kväll på jobbet. Här är det sängdags. Kram

2010-01-29 @ 17:27:41
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Sofie

vad jobbar du som? :)

2010-01-29 @ 18:47:15
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0