Tips på hemsida

Det har varit ganska lugnt här ikväll, i alla fall för att vara en lördagskväll. Som tur väl är har tiden gått snabbt i alla fall.

Jag har bland annat skrivit en packningslista inför Thailand, och sen hittade jag en väldigt underhållande hemsida. Den är i stil med den amerikanska hemsidan Fuck my life, där människor skriver in och berättar om saker som hänt dem. Historierna är både tragiska och komiska. Och i dag upptäckte jag alltså en liknande svensk hemsida. Den heter Felsms.com, och jag tror det beskriver innehållet ganska bra. Där finns alla möjliga sms upplagda, som kommit till helt fel person. Pinsamt, och underhållande att läsa. Dock har jag blivit livrädd för att råka skicka ett sms till fel person nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0