Ikea

Efter min helg som bestod av jobb, jobb och jobb, så hade jag en väldigt bra måndag i går. Dagen började med frukost tillsammans med pojkvännen, sen åkte vi till Ikea. Bilresan dit gick ganska snabbt, musik och prat så går tiden snabbt. Ikea klarade vi av ganska snabbt också. Hittade en hel del saker där, som vanligt, bland annat lampor och värmeljus. Det går inte att åka till Ikea utan att köpa värmeljus...

Efter ett par timmar inne på Ikea var det dags att åka hem. Kvällen tillbringades sen med att packa upp och fixa i pojkvännens lägenhet. Det blev jättebra när vi var klara. Då bänkades vi oss i soffan med popcorn, choklad och film. Jag åt lite choklad, sen somnade jag. Antar att sömnbristen från helgen satt kvar fortfarande.

I dag har jag varit på stan en runda, köpte bland annat nya strumpbyxor. Har aldrig konsumerat så många strumpbyxor som nu när jag jobbar. Resten av dagen har jag njutit av solen, och för en stund sen läste jag ut boken Den jag ville ha.

Nu; bort från datorn en stund!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jodå det är bra här med!!



2010-05-18 @ 19:14:59
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Johanna

tror aldrig jag åkt ifrån ikea utan köpa ljus...

2010-05-18 @ 19:24:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0