När jag hör din röst

Härom kvällen läste jag ut När jag hör din röst. Det är den andra boken i den omtalade och populära serien Twilight.

När jag hör din röst tar vid där första boken slutar. Det är inga problem att komma in i boken och det dröjde inte länge innan jag var lika fast i den som jag var när jag läste första boken. Det blir som att man bara måste läsa och läsa, för att få veta hur det slutar.

När jag hör din röst är precis lika välskriven som första boken, men tyvärr innehåller den inte lika mycket av kärleken mellan Bella. Den handlar mest om Bellas liv.

Vill inte berätta för mycket så att jag avslöjar för mycket, men om du har läst den första boken tycker jag aboslut du ska läsa denna. Jag ska börja läsa på den tredje boken så fort jag får chansen.


Kommentarer
Postat av: iza (:

den där boken är så bra, men jag håller med dig det är mer om bellas liv än hennes kärlek!

2009-05-29 @ 22:19:33
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: ida

sv: ja de va en perfekt ego kväll måste jag säga :D

2009-05-30 @ 16:37:57
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0