Fredag den 24 april

I dag var jag mer eller mindre ledig från både skola och praktik, hade bara en lektion nu i eftermiddag. Och den var ganska intressant faktiskt. En av de mer intressanta psykologilektionerna.

Trots att jag inte började förrän vid två  vaknade jag tidigt idag, eller blev jag väckt. Så vid tio hade jag ätit frukost och gav mig ut på en cykeltur. Kände att jag ville träna lite. Och jag gillar faktiskt att cykla. Det är dessutom bättre för mina knän än att springa. Så jag cyklade en mil i morse *stolt*. Nu kan jag njuta av helgen med gott samvete tycker jag.

Nu har jag precis fått på mig lite kläder och packat lite, ska till Oscar strax. Ska antagligen vara med honom hela helgen, så uppdatering nog inte förrän söndag kväll. Om jag inte smiter iväg till datorn en stund ;P

Hoppas att ni får en jättebra helg! : )

Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Oh vad duktig du var som cyklade en mil :)! Länge sen jag cyklade, ingen cykel här skyller jag på hihi.



Ja oh den blev jättegodprinsesstårtan jag baka idag, dekorerade den lite också så kul :)



Ha en rikigt fin helg Emelie :)

2009-04-24 @ 20:09:28
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0